БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

ИЗПРАЩАНЕ ВЕДНАГА

ВРЪЩАНЕ НА СТОКА ДО 60 ДНИ

НОВИ ОТСТЪПКИ ВСЕКИ ДЕН

Списък с желания

0

Кошница

Пазарска кошница

Празна количка

Не го пропускай!

Меню

Общи условия за ползване

Общи условия за ползване
В сила: 28.06.2024
 
Фирмата FC ecom, s.r.o., със седалище: Ľudovíta Stárka 2864, Trenčín 911 05, IČO: 51 750 155, IČ DPH : SK2120774106 регистрирана в търговския регистър на Окръжния съд Trenčín, раздел: Sro, досие № 36568 / R (наричано по-нататък продавачът, "FROGIES" "или" FC ecom "), е операторът на онлайн магазина на www.frogies.bg с модерен текстил, обувки и други стоки. Тези Общи условия допълнително определят и уточняват правата и задълженията на продавача, който е FC ecom s.r.o. Всички такива договорни отношения се уреждат от общообвързващите разпоредби на Словашката република, сключения договор за покупка и настоящите Общи условия, които се прилагат за клиенти и посетителi. Тези Общи условия могат да бъдат допълвaни и променяни от Продавача по всяко време. Тези изменения и промени не засягат договорните отношения, установени по време на влизането в сила на предишната версия на Общите условия.
 
Съдържание
Общи условия за ползване
1. Дефиниции
2. Регистрация
3. Стоки и цени
4. Договор за закупуване на стока
5. Анулиране на договора за закупуване на стока (връщане и замяна на стока)
6. Гаранция
7. Условия за плащане
8. Подаръчни ваучери и кодове за отстъпки
9. Транспорт и доставка на стоки 
10. Защита на личните данни
11. Приложимо право, надзорен орган и разрешаване на спорове
12. Заключителни разпоредби
 
1 Дефиниции
1.1 Определения на термините, използвани в настоящите Общи условия:
„Продавач - FROGIES“, „ние“ или „нас“ означава FC ecom s.r.o.
„Потребител“ означава лице, което не е предприемач.
„Договор“ означава договор за продажба на Стоките, сключен между клиента и FC ecom.
„Клиент“ означава потребителят на уебсайта на FROGIES, независимо дали е потребител или предприемач.
„Стока“ означава стоки, които се рекламират на уебсайта на FROGIES и са предназначени за продажба.
„Лична информация“ означава информацията, предоставена от Клиента при регистрация в Уебсайта или при извършване на поръчка.
„Условия“ означава настоящите Общи условия.
„B2B“ означава: Взаимоотношения между бизнес и бизнес, комуникация, бизнес транзакции между стопански субекти помежду си.
„Предприемач“ е лице, което изпълнява определението в § 2, ал. 2 от Закон №. 513/1991 Coll., Търговски кодекс.
„Уебсайт“ означава Уебсайта, достъпен на  www.frogies.bg
 
2. Регистрация
2.1 Регистрация и предоставяне на лична информация
а) Регистрацията не е задължителна и разбира се ще остане безплатна.
б) Ако решите да се регистрирате, ще можете да проследявате състоянието на Вашата поръчка и няма да е необходимо да предоставите личната си информация отново при следващото си посещение.
в) Регистрирайки се като потребител на Уебсайта, Вие гарантирате, че:
г) Личната информация, която предоставяте като потребител по време на регистрация, е вярна, точна, актуална и пълна във всички отношения;
д) Вие допълнително гарантирате, че няма да се представяте за друго лице или субект по време на регистрацията и че няма да използвате невярно име или други данни, което не сте упълномощени да използвате за целите на регистрацията.
 
3. Стока и цена на стоката
3.1 Описание на стоката
a) Описание на основните характеристики на Стоките можете да намерите на всяка страница на продукта на Уебсайта.
б) Полагаме всички усилия да гарантираме, че описанието и спецификацията на стоките е възможно най-точно. С изключение на цветово възпроизвеждане, което всъщност може да бъде подложено на незначителни изменения.
 
3.2. Оферта за стоки
Оферта на стоки означава избрани стоки, предлагани чрез каталога на уебсайта на онлайн магазина, където продавачът уведомява клиента преди сключване на договор за покупка или преди да бъде направена поръчката по ясен и разбираем начин, основните характеристики на стоките или естеството на услугата, както и други законово изискани факти до степен, подходяща за използваните средства за комуникация.
 
3.3 Цена на Стоката
а) Цените за Стоките се публикуват на уебсайта в лева, с включено ДДС, но не включват разходи за доставка или наложен платеж.
б) Цените и промоционалните оферти могат да варират и могат да бъдат достъпни само за ограничен период от време.
в) FROGIES не е задължен да продава Стоки, които са маркирани с неправилна цена.
 
4 Договор за покупка
4.1 Сключване на договор за покупко-продажба
а) Договорът между вас и FROGIES ще бъде сключен съгласно Словашкото законодателство.
б) Договорните отношения между продавача и потребителя възникват от доставката на поръчката на стоки със задължение за заплащане от потребителя на продавача. Продавачът потвърждава получаването на поръчката чрез съобщение до имейл адреса на потребителя.
в) Разходите, направени от Купувача при използване на средствата за комуникация от разстояние във връзка със сключването на договор за покупка (напр. разходи за интернет връзка или разходи за телефонна комуникация), се поемат от самия Купувач
г) Можете да се отпишете от новините чрез имейл не по-стар от 30 дни.
д) С приключването на покупката, потребителят се съгласява да получава новини.
е) Клиентът в свой интерес проверява целостта на пратката и в случай на несигурност или повреда на опаковката незабавно се свързва с куриера и решава този проблем с него - най-често чрез протокол за повредената пратка. В същото време клиентът проверява коректността на изпратените стоки след получаване на пакета и в случай на съмнение незабавно се свързва с отдел клиенти.

Подавайки поръчката, клиентът се задължава да приеме пакета. Ако той не го направи, той ще бъде задължен да възстанови разходите за доставка. Ако клиентът се интересува от многократна доставка на поръчка, която вече е върната, ще бъде добавена такса за доставка според избрания от клиента вид транспорт.
 
4.2 Създаване на поръчка
a) На уебсайта изберете количеството и размера на интересуващите Ви стоки и натиснете бутона „Купи“.
б) Можете да проверите количеството, цвета или размера на Стоките или да извадите Стоки от пазарската количка преди да потвърдите поръчката.
в) След това изберете предпочитания от Вас начин на плащане и начин на доставка.
г) Ако сте регистриран потребител, можете да влезете. Ако сте нов потребител, можете да се регистрирате на Уебсайта или да завършите поръчката си, без да се регистрирате. Тази опция изисква да въведете личната си информация, адреса си за фактуриране (който трябва да съвпада с адреса на вашата кредитна / дебитна карта) и адреса за доставка, ако искате да доставите поръчката си на адрес, който не се фактурира. Следователно е необходимо да потвърдите съгласието си с общите условия, както и че сте съгласни с обработката на лични данни, преди да завършите поръчката.
д) Преди да потвърдите поръчката, моля, проверете пазарската си количка и се уверете, че всички спецификации на стоките, като размер и цвят, отговарят на вашите изисквания. След това натиснете бутона „ПОРЪЧКА“ със задължението да платите.
е) С извършване на поръчка през Уебсайта, потвърждавате, че вашата правоспособност не е ограничена и че сте юридически компетентни да сключвате задължителни договори и сте на възраст над 18 години.
ж) След като поръчката бъде потвърдена, тя вече не може да бъде променена, но можете да я отмените, като изпратите заявката си на [email protected] или, ако е необходимо, като се обадите на Линията за поддръжка на клиенти.
+35924928520. Можем да анулираме поръчката, докато тя не бъде опакована и евентуално вече изпратена.

 
4.3 Обединяване на поръчки 
Възможно е обединяване на поръчки с наложен платеж до момента на складиране на стоките от доставчика. Поръчки, които имат продукти на склад, не могат да бъдат обединени.
 
4.4 Изменение на поръчката:
Можете да променяте поръчка само с метод на плащане с COD, докато поръчката не бъде опакована и се свържете с поддръжката на клиенти.
а) Можете да заявите замяна на недостъпни продукти от продукти, които са на склад, или да добавите други стоки на склад към тази поръчка. Като клиент, вие също сте информирани за тази възможност по имейл.
 
4.5 Архивни договори
а) Договорите, сключени между FROGIES и неговите клиенти, се съхраняват в електронен архив, който е достъпен за регистрираните клиенти на FROGIES директно от тяхната потребителска сметка. Споразумението се архивира най-малко пет години от датата на изпълнение, но не по-дълго от периода, изискван от приложимото законодателство.
 
4.6 Бизнес поръчки (B2B)
Разбира се, възможно е да закупите и с фактура на фирма B2B на нашия уебсайт. За да завършите успешно B2B поръчка, трябва да бъдат изпълнени следните условия:
I. Добавете идентификационната информация на вашата организация в секцията с информация за вашия акаунт. Адресът на фирмата трябва да съвпада с адреса за доставка.
II. Клиентът е проверен от нас за коректност на дадените данни.
III. Така регистрираният клиент избира продукти с цена с ДДС, след избиране на адреса за доставка на фирмата в пазарската количка, покупната цена се преобразува и актуализира до цената без ДДС.
 
5 Оттегляне от договора от клиента, връщане или замяна на стоки.
5.1 Като клиент имате 60 дни от деня, в който стоките са ви доставени, за да промените решението си и да решите да върнете стоките. Можете да върнете всякакви Стоки в съответствие с условията, посочени в този раздел от Общите условия, с изключение на вида Стоки, за които законът изключва тяхното връщане. Това са:
I. персонализирани Стоки или стоки по поръчка;
II. Нетрайни стоки;
III. Стоки, които са запечатани от съображения за безопасност или хигиена, ако сте ги разпечатали
IV. Стоки, които необратимо смесени след доставката.
 
5.2 Период на анулиране на договора
а) Периодът, определен в точка 5.1, започва в деня на доставка на стоките, а именно:
i. от датата на получаване на стоките,
II. от датата на получаване на последната част от Стоките (в случай на договор, включващ няколко вида Стоки или доставка на няколко части от Стоките), или
III. от датата на получаване на първата доставка на стоки (в случай на договор, обхващащ няколко вида Стоки, доставени при многократна доставка).
б) срокът за отказ е 60 дни от датата на доставка на стоките. Ако поръчката се състои от множество артикули или части, доставени в различни дни, срокът за отказ (във връзка с поръчката като цяло) приключва 60 дни след датата на доставка на последния артикул или част.
 
5.3 Как да се откажа от договора
а) Можете да върнете стоки предимно чрез формуляра за връщане, наличен на уебсайта.
Бихме искали да ви помолим да върнете стоките в същото състояние, в което са ви били доставени, невредими, за предпочитане в оригиналната опаковка с оригиналните етикети, използвани за идентифициране на стоките. Върнете стоките в комплект, т.е. заедно с всички аксесоари, пълна документация и сувенири (ако са били част от доставката). Бельото не може да бъде върнато поради хигиенни причини. В случай, че стоките не бъдат върнати пълни или са видимо използвани или повредени, ние имаме право да поискаме обезщетение от вас, или сумата, съответстваща на намалената стойност на върнатата стока.

б) Можете да се откажете от договора чрез формуляра, предназначен за връщане на стоки, който е достъпен на уебсайта, където ще Ви помолим да попълните Вашите данни и подробности за съответната поръчка. Можете също така да се откажете от договора, като изпратите имейл на адрес [email protected]. Трябва да изпратите Стоките чрез Еконт, не по-късно от 60 дни от датата, на която FROGIES е уведомен за анулирането или връщането на част от поръчката на адреса, който се появява след попълване на формуляра за връщане.

Ще видите обратен адрес едва след като попълните и изпратите нашия формуляр за връщане.

Можете също така да обявите оттеглянето от договор за покупка по имейл на [email protected], като предоставите необходимата информация за връщане / номер на поръчка, имейл адрес /, включително да подадете номера на банковата сметка във формат IBAN
 
5.4 Връщане на стоки
а) Размяна на стоки не е възможна.
Ако се интересувате от стоки в различен цвят или размер, можете да създадете нова поръчка въз основа на текущата наличност на нашия уебсайт. Изпратете стоките от оригиналната поръчка на адреса, посочен за връщане на стоката в рамките на 60 календарни дни от датата на попълване на формуляра за връщане. Средствата за върнати стоки ще ви бъдат преведени в рамките на 14 календарни дни.
б) Трябва да изпратите Продукта не по-късно от 60 дни след датата, на която FROGIES е била информирана за оттеглянето или връщането на част от поръчката

 

в) Ако смятате, че сте получили повредени Стоки, върнете Стоките на FROGIES и предоставете следните подробности със Стоките:
• Номер на поръчка
• Код на стоката/ име на модела
• Подробности за дефекта
г) Връщането на Стоките е Ваша отговорност. Препоръчва се изпращането на Стоките по описания на страницата начин. В същото време Ви напомняме, че поемате всички разходи по връщането на Стоките, освен ако не сме ви изпратили артикул по погрешка или вече сме доставили повредени стоки и това е било потвърдено при връщането му от отдела по жалбите. Ако стоките не могат да бъдат върнати по пощата поради естеството си, ние ще Ви таксуваме такса за връшането.
д) Моля, обърнете внимание, че ако стоките са изпратени с някакви подаръци, Вие и ние сме сключили договор за дарение, при условие че такъв договор за дарение бъде прекратен веднага щом клиентът е упражнил правото на отказ по клауза №. 5. След това трябва да върнете Стоките заедно с подаръците и всички аксесоари; неспазването на това ще се счита за несправедливо обогатяване. Ако не е възможно да се издадат постъпленията, получени чрез неоснователно обогатяване, FROGIES има право да поиска парично обезщетение, равна на текущата цена.

е) Вие имате правно задължение да се отнасяте към Стоките по подходящ и отговорен начин, докато са във Ваше притежание. Ако не спазите това задължение, FROGIES може да поиска обезщетение от Вас. Това се отнася за всички върнати Стоки.

 

5.5 Замяна
а) Ако се интересувате от стоки с различни цветове или размери, можете да го поръчате в нова поръчка, според актуалната оферта на нашия уебсайт. Върнете стоките от първоначалната си поръчка в рамките на 60 календарни дни от получаването. Сумата за върнатите стоки ще бъде преведено по Вашата банкова сметка в рамките на 14 календарни дни от доставката на пакета до нашия склад.
 в) След възстановяването на сумата ще получите потвърдителен имейл с подробна информация за възстановената сума и стоките, които сме получили от вас. Ние ще върнем парите по вашата актуална българска банкова сметка, която сте посочили в онлайн формуляра за връщане, или чрез същия метод на плащане, който сте използвали първоначално, за да извършите плащането (с изключение на услугата наложен платеж). Ние ще ви върнем парите без неоправдано забавяне след получаване и проверка на върнатите стоки в нашия централен склад в Бецков, Словакия.
5.6 Връщане на суми
a) FROGIES ще Ви възстанови изцяло сумата за върнати Стоки съгласно параграф 5 от настоящите Общи условия.
б) Ако върнете всички Стоки, които са били в една поръчка, FROGIES ще Ви възстанови първоначалната сума на Стоките, но само до Стандартната цена за доставка. Няма да възстановим никакви допълнителни услуги, ако има такива. Ако не върнете всички Стоки, които са били част от една поръчка, FROGIES няма да Ви възстанови първоначалните разходи за доставка на Стоките.
 
 
6 Гаранция
6.1 Дефекти на стоки
В случай, че доставената стока има явни материални или производствени дефекти, включително повреда на стоката по време на транспортиране, незабавно уведомете нас или превозвача, който доставя стоката, за тези дефекти. Вашите правни претенции обаче не се засягат от непредявяването на иск. За всички дефекти на закупената стока, възникнали в рамките на законовия гаранционен срок, можете да предявите рекламация за допълнително изпълнение, а при спазване на законовите условия - допълнителни рекламации за отстъпка от цената или за отказ от договора.

Ако това е дефект, който може да бъде отстранен, Клиентът има право той да бъде отстранен безплатно, навреме и надлежно. Продавачът е длъжен да отстрани дефекта без неоправдано забавяне. Вместо отстраняване на дефекта, Клиентът може да поиска замяна на Продукта или, ако дефектът засяга само част от Продукта, замяна на част, ако това не води до неоправдани разходи за Продавача предвид цената на Продукт или сериозността на дефекта.

Ако това е дефект, който не може да бъде отстранен и който пречи на Стоката да бъде използвана правилно като Стока без дефекти, Клиентът има право да замени Стоката или да се откаже от Договора за покупка. Същите права принадлежат на Клиента, ако дефектите могат да бъдат отстранени, но ако Клиентът не може да използва правилно Стоката поради повторна поява на дефекта след ремонт или поради по-голям брой дефекти. При наличие на други непоправими дефекти, Клиентът има право на разумна отстъпка от цената на Стоката.

Ако Стоките се продават с отстъпка, Клиентът има право на подходяща отстъпка вместо правото на замяна на Стоките.
 
6.2 Гаранционен период
а) Гаранционният срок за стоките е 24 месеца и започва от деня, в който стоката бъде доставена на клиента. Гаранцията не покрива механични повреди на продукта, причинени от неправилна употреба, недостатъчна поддръжка или умишлени повреди
б) Всички претенции за дефекти се подават без ненужно забавяне. Можете да поискате правата за дефектна отговорност в съда само ако сте се оплакали от дефектите в рамките на 24 месеца след получаване на стоката.
 
6.3 Нашата отговорност
a) Не носим отговорност за неспазване на специални инструкции за грижа върху Стоките или върху опаковката на Стоките
б) Ние не носим отговорност за пряка, косвена, случайна, случайна, наказателна или друга вреда или загубена печалба, повредени данни или друга нематериална собственост до степента, разрешена от приложимото законодателство. Това правило се прилага и когато сме били информирани, знаели или е трябвало да знаем, че е възможно да настъпи такава вреда. Нищо в тези Условия не се тълкува като ограничаване или изключване на отговорност, която не може да бъде ограничена или изключена от приложимото законодателство. Във всички случаи и до степента, разрешена от приложимото законодателство, нашата обща отговорност за щети и загуби, възникнали във връзка със Споразумението, е строго ограничена от изкупната цена, платена за закупените Стоки.
 
6.4 Непредвидени обстоятелства
Ние не носим отговорност за неизпълнение или забавяне на изпълнението на нашите задължения по Споразумението, причинени от събития извън нашия контрол („Събития на непреодолима сила“). Форсмажорната сила включва всяко действие, събитие, бездействие, пропуск или злополука, които са извън нашия контрол и включва, но не се ограничава до:
I. стачки, блокирани пътища или други промишлени ограничения;
II. граждански вълнения, бунт, нашествие, терористична атака или заплаха от терористична атака, война (независимо дали е обявена или не), заплаха от война или подготовка за война;
III. пожар, експлозия, буря, наводнение, земетресение, свлачище или потъване, епидемия или друго природно бедствие;
IV. невъзможност за използване на железници, корабоплаване, самолет, автомобилен транспорт или други средства за обществен или частен транспорт;
V. невъзможността за използване на публични или частни далекосъобщителни мрежи; и
VI. актове, укази, наредби, укази или ограничения на всяко правителство.
VII. Изпълнението на задълженията ни по всяко Споразумение се счита за преустановено за продължителността на събитието за непреодолима сила, а периодът за изпълнение на нашите задължения се удължава по време на събитието за непреодолима сила. Ще положим разумни усилия да прекратим събитието на форсмажор или да намерим решение, което ще даде възможност за изпълнение на задълженията по Договора, въпреки събитието на непреодолима сила.
 
7 Условия за плащане
7.1 Плащане с карта - GoPay
Плащате незабавно в процеса на поръчка, като въвеждате данни за платежната си карта през портала за плащане GoPay.
Услугата е валидна за всички куриерски фирми. 
 
7.2 Наложен платеж
Плащането за стоките се извършва в брой при доставка на колета в размер, посочен във фактурата. В случай на отказ, плащането ще бъде възстановено по банков път. За целта се нуждаем от информация за Вашата банкова сметка (IBAN и SWIFT).
Положили сме всички усилия да гарантираме, че пазаруването през този уебсайт е безопасно. Поради тази причина FROGIES не може да носи отговорност за злоупотреба с откраднати кредитни карти чрез Уебсайта, но ще помогне на Вас и на издателя на Вашата платежна карта да разследвате съмнения за измамно използване на платежната карта.
Услугата е валидна само за куриерски фирми Спиди и Еконт. 
 
7.3 Онлайн банков превод
Изберете плащане по банков път в пазарската количка. *Банкови преводи са възможни само за избрани банки.
След като изберете вашата банка, влезте във вашето интернет банкиране.
Всички данни за плащане вече ще бъдат попълнени, всичко, което трябва да направите, е да потвърдите превода. След това направете плащането.
 

8. Kодове за отстъпки - ваучери

8.2. Подаръчен ваучер
а) Подаръчният ваучер е валиден 6 месеца от датата на издаване.
б) Кодът на ваучера за подарък може да се използва еднократно.
в) Подаръчният ваучер може да бъде осребрен и за цената на транспорта.
г) За една поръчка може да се използва само един подаръчен ваучер, стойността му не може да се раздели между няколко поръчки.
д) Неизползван ваучер за подарък не може да бъде заменен за друг, осребрен или удължен.


9. Допълнителни услуги
9.1 "Опаковка на подарък"
„Опаковане на подаръци“ е услуга, при която опаковаме поръчаните стоки в подаръчна кутия.

9.2 „Пакетна застраховка“
Застраховката на пакета е услуга, при която можете да сте сигурни, че поръчката ви ще бъде изпратена приоритетно от склада. В случай на поръчка, при която изчакваме доставката на продуктите от доставчика, ние ще опаковаме поръчката веднага след складирането на Стоките. Благодарение на нашата услуга за застраховане на пратката, не е нужно да чакате ситуацията да бъде разрешена в законовия срок в случай на повреда или загуба. Всичко, което трябва да направите, е да ни съобщите и документирате загубата или повредата на пратката и ние ще ви възстановим сумата възможно най-скоро за повредената или изгубена Стока.


9.3 Такса и оттегляне от допълнителни услуги
Таксата за "Опаковане на подарък" и "Застраховка на пакета" е еднократна такса, която се заплаща веднага след завършване на поръчката и не подлежи на връщане. След като стоката е опакована, вече не е възможно да се оттеглите от услугите (продавачът има достъп до предоставянето на услугата за подарък или екологично опаковане веднага след създаването на поръчката, ако клиентът избере тази услуга).
 
 
10. Транспорт и доставка на стоки
Всички пратки се доставят след постъпване на територията на България чрез частната транспортна компания Еконт: пратката ще бъде доставена не по-късно от 2 работни дни след постъпването ѝ на територията на България. Ще бъдете информирани по електронната поща, когато стоките са изпратени. Необходимо е обаче да попълните като адрес за доставка адреса, до който ще бъдете достъпни през деня между 8.00-18.00. В случай, че това място е ваша работа, е необходимо да посочите името на компанията в допълнение към вашето име. Тази транспортна компания доставя нашите пратки в събота, освен ако превозвачът не я промени директно.
 
10.1 Начин на доставка
• Доставка до адрес
• Доставка до офис и easy box на Еконт, Спиди и Sameday.
 
10.2 Транспортни разходи
Можете да се информирате за таксата за доставка на сайта в раздел Доставка и плащане, както и при създаване на поръчка. Ще получите и обобщена информация за разходите за доставка в имейла за потвърждение след създаване на поръчката.
 
 
Забележка:
Препоръчва се да отворите опаковката веднага след получаването и да проверите дали стоките не са повредени, дори ако опаковката на стоките не е повредена. Ако при доставката има признаци на повреда по опаковката, откажете да я приемете! Ако възникне тази неприятна ситуация, моля, уведомете ни незабавно (но не по-късно от следващия работен ден) като изпратите имейл на [email protected]. Ситуацията ще бъде решена в най-кратки срокове.

10.3 Декларации
а) FROGIES декларира на Клиента, че към момента на предаване на стоките за транспорт:
I. Дали стоките имат имоти, договорени от страните, или (ако не е постигнато споразумение) свойства, описани на Уебсайта, или имоти, описани от производителя на стоки, или имоти, очаквани от потребителя с оглед на естеството на Стоките и свързаната с тях рекламна кампания.
 
 
II. Стоките се предоставят в съответното количество, размер или тегло.
III. Стоките отговарят на законовите изисквания.
б) FROGIES транспортира Стоки, закупени за клиентите в договореното количество, качество и дизайн.
 
10.4 Опаковка
Освен ако не е уговорено друго, Стоките се опаковат от FROGIES в съответствие с конвенционалните условия или, ако няма такива, Стоките се опаковат по начин, който гарантира тяхната защита и запазване на качеството им по време на транспортиране.
 
10.5 Наличност
Полагаме всички усилия да гарантираме, че всички подробности, описания и цени на Стоките, появяващи се на Уебсайта, са верни и актуални в момента на влизането им в системата. Въпреки че полагаме всички усилия да поддържаме актуалния уебсайт, информацията, налична на уебсайта, не винаги може да отразява наличността на стоките, когато правите поръчка. Цената на Стоките ще бъде окончателно определена във формата за подаване и потвърждение на поръчката.

10.6 Рекламации на пратки

„В случай на загуба на предплатена пратка по време на транспортиране, процедурата е следната:

1. Редът, в който клиентът е застраховал пратката - плащането ще бъде върнато на клиента след 10 дни от датата на изпращане на пратката.

2. Поръчка без застраховка на пратката - крайният срок за разглеждане на рекламацията е 30 дни от получаване на информация за загубата на пратката. "

11. Защита на личните данни 
С настоящото FROGIES гарантира, че цялата лична информация се счита за поверителна и се обработва в съответствие с Политиката за поверителност.

11.1 Рейтинг и рецензии
С изпращането му вие се съгласявате да предоставите личните данни, съдържащи се във формуляра за оценка.

Рецензиите, които публикуваме, са персонално от клиенти, които действително са закупили продуктите ни, прегледани са в нашия електронен магазин и са отбелязани с „проверено от клиенти“.
Преди да публикуваме рецензии, всички те се анализират от нас въз основа на различни характеристики, като навременност, продължителност, полезност на рецензията и т.н., като по този начин се избягва възможността рецензиите да бъдат злоупотребявани за нечестни цели и практики.

Ние по никакъв начин не подронваме обективността или изкривяваме истинността на предоставените отзиви. Ние не влияем на кръга от клиенти, на които се изпраща въпросникът.

Клиентите не получават никакви награди за положителни отзиви.

Ние си запазваме правото да изтриваме рецензии, които са клеветнически или съдържат вулгарен език (те ще бъдат изтрити от нас).

В изключителни случаи можем да се намесим в част от текстов преглед, който съдържа обиден език, незаконно съдържание или който не е свързан с продукта или неговата оценка. В този случай до оценката на текста се поставя бележка, за да се посочи, че текстът е коригиран поради причините, посочени в тези правила и условия.

Потребителят няма да може да редактира рецензията, след като бъде публикувана. Ако потребителят желае да премахне рецензията, той/тя може да поиска да го направим по имейл.

FC Ecom, s.r.o. може да се свърже с потребителя, който е публикувал рецензията, на посочения имейл адрес. Личните данни на потребителя се обработват в съответствие с Декларацията за поверителност.
 
 
12. Приложимо право, надзорен орган и разрешаване на спорове
12.1 Приложимо право
а) Настоящите Условия и Договори се спазват и тълкуват в съответствие със законите на Словашката република по отношение на защитата на потребителите, предвидени от чуждото законодателство.
 
12.2 Жалби и надзорен орган
а) Можете да подадете всяка жалба чрез формата за контакт или да я адресирате до съответните държавни органи.
б) Спазването на правните разпоредби за защита правата на потребителите се контролира от Словашката търговска инспекция.
Словашка търговска инспекция
централен инспекторат
Департамент за международни отношения и алтернативно разрешаване на спорове

Slovenská obchodná inšpekcia pre Trenčiansky kraj

Hurbanova 2944/59, 911 01 Trenčín
https://www.soi.sk/
c) Любезно ви молим, да се свържете с FROGIES с дадения проблем на следния имейл, преди да се свържете със съответните власти [email protected].
 
12.3 Алтернативно разрешаване на спорове
а) Всеки спор между нас и потребител от която и да е държава от Европейския съюз съгласно Договора, който не сме успели да разрешим заедно, може да бъде разрешен извън съда чрез органа за АРС или онлайн ADR.
б) Компетентният орган за алтернативно разрешаване на спорове между предприемачи и потребители е словашкият орган за търговска инспекция:
Словашка търговска инспекция
централен инспекторат
Департамент за международни отношения и алтернативно разрешаване на спорове

Slovenská obchodná inšpekcia pre Trenčiansky kraj

Hurbanova 2944/59, 911 01 Trenčín
https://www.soi.sk/
в) Списъкът на органите за извънсъдебно разрешаване на спорове в Европейския съюз е достъпен на следния уебсайт: http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/ index_en.html
г) Като потребител от страна на Европейския съюз можете да използвате онлайн платформата за решаване на спорове, администрирана от Европейската комисия, на следния уебсайт: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 
12.4 Компетентност
а) До степента, разрешена от приложимото законодателство относно правилата за конфликт на закони, съдилищата на Словашката република имат изключителна юрисдикция за уреждане на всеки спор или иск, възникнал или произтичащ от или във връзка с Договора или неговия предмет на сключване (включително извъндоговорни спорове или искове).
 
13 Заключителни разпоредби
13.1 Права на интелектуална собственост
a) Ако не е посочено друго, авторското право и другите права на интелектуална собственост в съдържанието на уебсайта са наша собственост или собственост на нашите лицензодатели. Всеки достъп или използване на Уебсайта по друга причина, различна от вашата лична, нетърговска употреба, е забранена.
б) Никоя част от Уебсайта не може да бъде възпроизвеждана или съхранявана на който и да е друг уебсайт или включена в която и да е публична или частна електронна система за търсене или други уебсайтове без предварително писмено съгласие.
в) Вие потвърждавате и се съгласявате, че съдържащите се на уебсайта материали и съдържание се предоставят само за лична нетърговска употреба и че можете (ако е необходимо за закупуване на стоки) да изтеглите такива материали и съдържание единствено на компютърен твърд диск. Всяка друга употреба на материали и съдържание на Уебсайта е строго забранена.
г) Вие се съгласявате да не копирате, възпроизвеждате, предавате, публикувате, показвате, разпространявате, комерсиално използвате или създавате производни произведения на такива материали и съдържание на уебсайта, а също така се съгласявате да не подпомагате или улеснявате такава дейност от трети страни партита.
д) Вие потвърждавате, че нямате право да използвате регистрирани търговски марки, търговски имена, фирмени лога и др. FROGIES партньори или самия FROGIES.
 
13.2 Спазване на правни разпоредби
a) Уебсайтът може да се използва само за законни цели. Вие се съгласявате да спазвате всички приложими закони и разпоредби относно Уебсайта и всички транзакции, извършвани на или чрез Уебсайта.
 
13.3 Писменна комуникация
а) Приложимото законодателство изисква определена информация или съобщения да Ви се изпращат писмено. Когато използвате Уебсайта, приемате, че комуникацията с нас ще бъде предимно електронна. Ние ще се свържем с Вас по имейл или ще Ви предоставим информация чрез известия на нашия уебсайт. За договорни цели вие се съгласявате с използването на тези електронни средства за комуникация и потвърждавате, че всички договори, известия, информация и други доклади, които ви предоставяме по електронен път, отговарят на всяко законово изискване за писмена форма на такова уведомление. Това споразумение не засяга Вашите законни права.
 
13.4 Възлагане на права и задължения
а) Споразумението между нас е обвързващо за Вас и за нас, както и за нашите правоприемници и възлагащи.
б) Вие нямате право да прехвърляте, възлагате или по друг начин да се разпореждате със Споразумението или някое от вашите права или задължения по него без предварително писмено съгласие.
в) По всяко време по време на срока на споразумението, ние можем да прехвърляме, възлагаме, да сключваме подизпълнители или по друг начин да се разпореждаме със споразумението или някое от нашите права или задължения по него.
 
13.5 Отделимост
а) Ако някоя част от тези Условия се счита за незаконна, невалидна или неприложима по някаква причина, тогава тази разпоредба се счита за отделима от тези Условия и не засяга валидността и приложимостта на някоя от другите разпоредби на настоящите Условия.
 
13.6 Отказ
а) Никой отказ от нас не може да се тълкува като отказ от всяко действие или отказ от всяко последващо нарушение на някоя от разпоредбите.
 
13.7 Цялостност на договора
a) Разчитаме на формулировката на настоящите Общи условия и на всички документи, към които изрично се позоваваме.
 
13.8 Наше право да променяме Условията и Уебсайта
а) Можем да преразглеждаме и променяме тези условия от време на време. Вие сте обект на Правилата и условията, валидни и в сила в момента на поръчка на Стоките, освен ако не се изисква промяна в тези Правила или Условия от закона или правителството (в този случай промяната ще се прилага за поръчки, направени преди тази промяна) ние ще ви уведомим за всяка промяна в Общите условия, преди да изпратим приемането на поръчката (в този случай имаме право да приемем, че сте приели Общите условия, освен ако не ни уведомите за неприемането на Общите условия в рамките на седем работни дни от получаване на стоките). Ако не сте съгласни да промените Условията, трябва да спрете да използвате Уебсайта. Ако продължите да използвате Уебсайта, новите условия се считат за приети от вас.
б) Ние си запазваме правото временно или постоянно да променяме или премахваме този Сайт (или която и да е част от него) без предупреждение. Ние не носим отговорност пред вас или която и да е трета страна за промяна или премахване на Уебсайта.